3464250704: wersety o samotności

Samotna
Bezustanność morza.
Jestem sobie potrzebna
Samotna.
Samotna i odarta z siebie,
Bo bez ciebie.-?
Cisza samotna,
Oddalenie gwaru piekła.

Zgrzeszyłam samotnie
Biciem porcelany
O wschodzie słońca
W samotnym sądzie,
I samotną nocą
Przemijaniem marzeń
W ciemności.

Kto mnie zbudzi,
Bym była samotna?
Pamiętam cię jako dotyk wiatru.

Zamykam się samotnie
Lizać serce złamane,
Samotnie wyć w pustkę.
Całe wieki samotności,
Życie wieczne bez ciebie:
Moje zsamotniałe ciało
Nie chce tak trwać nieśmiertelnie,
Od przebudzonej samotności
Wolę zły sen o tobie.

Będę samotna,
Bo jestem jak rzeka rozkołysana
Z nudów.

Samotność burzy piaskowej
Nie ma żadnego adresu.
Patrzącą z gwiazdy samotnej,
Gdzie nie ma niczego,
Prawie mnie samotność strąciła
Tam, gdzie nie przychodzi miłość.


Komentarze