3124120598: tęsknię za Tobą, Boże...

Tęsknię za Tobą, Boże!
Z czego składają się dni moje,
Jeśli nie z Ciebie?!
Oddycham strachem, że Cię stracę,
Zanim zrozumiem, na co czekasz.
Jestem samotna, i serce mam złamane
Wyciem mej duszy w pustkę.

Czekaj więc, serce moje,
Aż przyjdzie Ten, którego kochasz.
Aż się odezwie głosem pełnym
Światła z innego miejsca.

Muszę być ciszą, byś mnie usłyszał.-
Ani mi wiatrem być nie wolno,
Ani burzą, ani nawet jękiem.
Stąpam na palcach koło śpiących aniołów,
Kradnę im sny o Tobie.

Tęsknię za Tobą, Boże!
Misternie tkane moje myśli
Poumierały.
Kim Ty jesteś,
Że się bez Ciebie staję niczym,
Że gubię siebie,
Tracę rozum...?!

Kim jesteś,
Że nie opuszczasz mnie w potrzebie,
Ani w przekleństwie,
Ani w gniewie?
Odnosisz krzyże i aniołom
Każesz mnie tulić, aż ucichnę
W płaczu i lęku,
Aż się stanę na powrót wiarą
Dni, które z Ciebie się składają.

Komentarze